Hejterský výgrc: 10 nádherných absurdít z komentárov

...a jedno riešenie, ako pred hejtermi chrániť vašu firmu.


Neklikajme na chujoviny, prosím

Dosť bolo chujovín na Facebooku, na webe, hocikde.


co ma serie metapic

Čo ma serie na marketéroch (keď riešia kreatívu)

Čím viac sú naše životy integrované s technológiami, tým viac sa obávame toho, čo všetko o sebe dávame vedieť. Lenže kde je nevedomosť, tam je strach. A kde je strach, tam sú konšpirácie, pretože náš…


facebook nás odpočúva blog

Áno, vidíte reklamu na to, o čom ste rozprávali. Nie, Facebook vás neodpočúva

Čím viac sú naše životy integrované s technológiami, tým viac sa obávame toho, čo všetko o sebe dávame vedieť. Lenže kde je nevedomosť, tam je strach. A kde je strach, tam sú konšpirácie, pretože náš…


clickbait blog

Tento headline nie je clickbait – neuveríte, čo všetko sa dozviete z článku

Aj clickbaity sa dajú vysvetliť psychológiou a neurológiou. Toto hovoria dáta. Nedávno som vystúpil na konferencii Marketing Live s prednáškou o headlinoch. Toto je jej zhrnutie so slajdami, článok…


unicredit bank zlyhala blog

UniCredit Bank sa práve vzdala kormidla pri riadení svojej online reputácie – a ponúkla úplne bullshitový dôvod

Mám niekoľko otázok: Prečo až teraz? Prečo vôbec? Ako ich komunikácia súvisí s problémami Facebooku? Prečo sa taká veľká značka koncepčne nevenovala svojej online prezencii? Prečo ich odpovede…


zla karma blog

Prečo vyhľadávame klientov so zlou karmou

Mali by sme sa viac venovať nášmu vlastnému blogu, uznávam. Ale viete, ako sa to hovorí – obuvníkove deti chodia bosé. Aj selfpromo robíme zriedkavo. Rozmýšľali sme v tíme, čo odlišuje Ponyhouse od…


najdolezitejsi graf pre content marketing blog

Najdôležitejší graf pre každú content marketingovú stratégiu

Ukazujeme ho v každej prezentácii a na každej prednáške. Je to jeden z princípov, ktorý dôsledne aplikujeme v každej stratégii, v každom článku, statuse aj Insta story. Toto je on: