Digitask má veľmi peknú selfpromo aktivitu – približne každý druhý piatok robia vo svojich officoch Boiler room. Je to populárny formát online videa z párty, kedy sa kamera neustále sústredí na dídžeja. Občas hrá niekto z ich kolegov, občas ich klienti a niekedy volajú aj ľudí z iných agentúr.

Keď zavolali nás, povedal som si, že náš set musí mať koncept a pointu. Koncept bol „História hip-hopu na vinyle“ a pointa bola selfpromo Ponyhousu. Lenže ako urobiť selfpromo na gramcoch? Spravili sme si teda vlastný song a dali sme si ho vylisovať na skutočný vinyl!

vinyl ponyhouse

Homemade beat, jednoduchý text a chytľavý refrén sú nevyhnutnosť. A podľa slov kolegov z Digitasku sa im refrén naozaj usídlil v hlave 😉 My im ďakujeme za ich parádny Boiler room a sme radi, že sme mohli prísť.

Celý set si môžete pozrieť tu, náš intergalakticky dobrý song začína v 1:23:00

 


POĎME SA SPOLOČNE POZRIEŤ NA VÁŠ CONTENT MARKETING