Slovenský vedec, ktorý vyhral leva v Cannes
„Ľudia, ktorých si najviac vážim, sú ľudia, ktorí s reklamou nemali predtým nič spoločné. Napríklad Ivan Horváth – s ním sme naraz nastupovali do MUW, on učil slovenčinu a dejepis alebo Peťo Rajčák,…
Pre toto som odišiel z reklamy
Priznám sa, že od Petra – zmenené meno – som tento článok mámil dosť dlho. Ale toto je jeho spoveď o tom, prečo opustil seniorskú pozíciu v agentúre. Text publikujem v kompletnom rozsahu tak, ako mi…
Nie, lajky naozaj nie sú vanity metrika
Čo sú to vanity metrics? Sú to metriky, ktoré vyzerajú dobre v reporte, ale údajne nemajú dopad na úspech vašich kampaní – najčastejšie nimi ľudia myslia lajky, komentáre a zdieľania. Vraj nemajú…
10 rapových trackov, za ktoré by sa nehanbil žiadny copywriter
V Ponyhouse je rap dôležitou súčasťou firemnej kultúry. Aj preto sa snažíme mať prehľad o celej scéne, vypočuť si novinky a nezabúdať na klasiky. Rap sa totiž do veľkej miery sústreďuje na jazykové…
Pre boha živého, už si povedzme, že sex nepredáva
Tento starý reklamný mýtus vôbec nedáva zmysel, potvrdila veda. Keby chcel niekto argumentovať v prospech používania sexuálnych apelov v reklame, zrejme by použil tento argument: reakcia na erotický…
Zlá reklama je pre vás dobrá, iba keď spĺňate túto jednu podmienku
Keď Michael Jackson čelil obvineniam zo zneužívania detí, predaje jeho albumov rástli. Keď sa ukázalo, koľko palmového oleja je v Nutelle, jej predaje klesli. Ako to? Je zopár pretrvávajúcich…
Chcete si to robiť sami? Tu je 6 rád, ako sa uspokojiť s in-house vyrábaným contentom
Mnoho malých a stredných firiem vytvára všetku komunikáciu in-house. Z hľadiska nákladov to dáva zmysel. Nesie to so sebou ale aj niekoľko výziev. Čomu čelia firmy, ktoré si píšu obsah sami? Nutnosť…
Toto je jediná forma online reklamy imúnna voči adblockerom
Na Slovensku používa Adblock približne 25 % užívateľov. Toto číslo bude iba rásť. Ako efektívne komunikovať s ľuďmi, ktorí vás nevidia? Ako začalo blokovanie reklamy Keď ľudí dlho niečo štve, začnú…
Vyserme sa už, prosím, na organický reach
Facebook nie je spása. Facebook nie je trend. Je to štandardný komunikačný nástroj. Taký istý ako print, telka, bannery... Má svoje špecifiká, no stále je to distribučný kanál. Jeho úlohou je dostať…