Čo ma serie na marketéroch (keď riešia kreatívu)
Čím viac sú naše životy integrované s technológiami, tým viac sa obávame toho, čo všetko o sebe dávame vedieť. Lenže kde je nevedomosť, tam je strach. A kde je strach, tam sú konšpirácie, pretože náš…
Áno, vidíte reklamu na to, o čom ste rozprávali. Nie, Facebook vás neodpočúva
Čím viac sú naše životy integrované s technológiami, tým viac sa obávame toho, čo všetko o sebe dávame vedieť. Lenže kde je nevedomosť, tam je strach. A kde je strach, tam sú konšpirácie, pretože náš…
Tento headline nie je clickbait – neuveríte, čo všetko sa dozviete z článku
Aj clickbaity sa dajú vysvetliť psychológiou a neurológiou. Toto hovoria dáta. Nedávno som vystúpil na konferencii Marketing Live s prednáškou o headlinoch. Toto je jej zhrnutie so slajdami, článok…
UniCredit Bank sa práve vzdala kormidla pri riadení svojej online reputácie – a ponúkla úplne bullshitový dôvod
Mám niekoľko otázok: Prečo až teraz? Prečo vôbec? Ako ich komunikácia súvisí s problémami Facebooku? Prečo sa taká veľká značka koncepčne nevenovala svojej online prezencii? Prečo ich odpovede…
Prečo vyhľadávame klientov so zlou karmou
Mali by sme sa viac venovať nášmu vlastnému blogu, uznávam. Ale viete, ako sa to hovorí – obuvníkove deti chodia bosé. Aj selfpromo robíme zriedkavo. Rozmýšľali sme v tíme, čo odlišuje Ponyhouse od…
Najdôležitejší graf pre každú content marketingovú stratégiu
Ukazujeme ho v každej prezentácii a na každej prednáške. Je to jeden z princípov, ktorý dôsledne aplikujeme v každej stratégii, v každom článku, statuse aj Insta story. Toto je on:
Náš najväčší fuckup
Niekedy v prvom či druhom ročníku sme si s partičkou dnes už senior copywriterov a creative teamleadrov vysnívali, že budeme mať vlastnú agentúru. Boli sme šiesti a mali sme spolu presne nula…
…a takto sme hackli selfpromo Digitasku
Digitask má veľmi peknú selfpromo aktivitu – približne každý druhý piatok robia vo svojich officoch Boiler room. Je to populárny formát online videa z párty, kedy sa kamera neustále sústredí na…