Tvorcovia projektu Tatra Flowers nás oslovili s požiadavkou vytvoriť identitu a kampaň festivalu, ktorý do prírody prináša akustickú hudbu.

Na prvom ročníku festivalu hrali umelecké špičky – harfista Viedenského filharmonického orchestra Michal Matejčík, jazzová legenda Iva Bittová či Jana Kirschner so súborom SĽUK. Našou úlohou bolo priniesť citlivé riešenie, ktoré ukáže silný vzťah k Tatrám, bude príťažlivé pre domácich aj zahraničných návštevníkov a bude rešpektovať line-up tvorený prevažne nekomerčnými umelcami.

Počas druhého ročníka sme opäť zastrešovali celkovú komunikáciu podujatia.

ServicesArt Direction, DesignYear2019

case tatraflowers plagaty

Festival mal 7 lokalít a každá bola v inej nadmorskej výške. Vybrali sme preto 7 skutočných tatranských kvetov a každému pódiu sme jeden priradili. Kvety sme prerobili do vektorovej verzie a priradili im logiku: výška kvetu = nadmorská výška stejdžu.

case tatraflowers tvorba loga

Celý proces tvorby identity, kampane aj zábery priamo z festivalu nájdete vo videu:


POĎME SA SPOLOČNE POZRIEŤ NA VÁŠ CONTENT MARKETING



    Privacy Preference Center