AVNM spustilo projekt vsetkosmierou.sk koncom roka 2015. Úlohou projektu bolo znižovať strach z nealko nápojov – okolo cukru, náhradných sladidiel a izoglukózy sa totiž často šíri panika. Projekt sme prebrali na jeseň 2016. Upravili sme stratégiu a v článkoch sme sa sústredili na búranie mýtov a hoaxov.

Pri každom tvrdení sme vždy citovali peer-reviewed štúdie či lekárov, celkový tón komunikácie však zostal ľudský a pútavý. Našli sme citlivý balans medzi informatívnosťou a čitateľnosťou.

ServicesArt Direction, DesignYear2019

Kampaň bežala s menšími prestávkami až do roku 2019. Už po prvom polroku sme zaznamenali výrazné zlepšenie:

case study avnm graf

V rámci kampane sme tiež pripravili sériu videí s lyžiarom Adamom Žampom:

 


POĎME SA SPOLOČNE POZRIEŤ NA VÁŠ CONTENT MARKETING



    Privacy Preference Center