S Ponyhousom sme spúšťali komunikáciu na social media pre značku EASY. Agentúra nás presvedčila, aby sme zvolili odvážnejšiu cestu. Ukázalo sa, že sme spravili dobre - kampaň dosiahla veľmi dobré výsledky. Špeciálne nás potešilo, že sme od fanúšikov dostali takmer výlučne pozitívne reakcie, a to je v telco segmente veľmi vzácna situácia.Ondrej Mikuš, Senior špecialista online marketingu, Telekom
Ponyhouse sa nám už dlhodobo stará o produkciu a komunikáciu na soc. sieťach pre značky Horalky, Mila, ale aj ďalšie obľúbené značky od Sedity. Sú flexibilní, kreatívni, po odbornej stránke plne spoľahliví a pri komunikácii s externým publikom mimoriadne trpezliví. Radi a dobre narábajú s contentom. Spokojnosť, odporúčam.Mgr. Jakub Hollý, PhD., Marketing Specialist, I.D.C. Holding, a.s.
Na našu prácu a výsledky sme veľmi prísni a takí sme aj pri výbere ľudí a tímov, s ktorými spolupracujeme. Ponyhouse dokázal naplniť naše očakávania na viacerých projektoch. Veľmi plodná a intenzívna spolupráca bol projekt Red Bull Hviezdoslavov Brooklyn. Agentúra dodala kvalitné výstupy, s ktorými sme boli spokojní nielen my, ale bavili aj naše publikum. V oblasti content marketingu je Ponyhouse spoľahlivý partner.Dominika Gadušová, Communication manager, Red Bull Slovensko
Hľadali sme niekoho, kto sa nezľakne náročnej a v podstate nudnej témy, chopí sa jej sviežo a s citom. V Ponyhouse sme našli partnera, ktorý prekonal naše očakávanie nielen svojím profesionálnym prístupom, ale najmä spôsobom, akým sa zžil s témou. Pomohol nám tak vytvoriť stabilné publikum a zvýšiť priemernú návštevnosť webu až päťnásobne.Lucia Morvai, CEO, Asociácia Výrobcov Nealkoholických Nápojov a Minerálnych vôd