Sociálne médiá nie sú veda

...a takto sme hackli selfpromo Digitasku

Digitask má veľmi peknú selfpromo aktivitu – približne každý druhý piatok robia vo svojich officoch Boiler room. Je to populárny formát online videa z párty, kedy sa kamera neustále sústredí na dídžeja. Občas hrá niekto z ich kolegov, občas ich klienti a niekedy volajú aj ľudí z iných agentúr.

Keď zavolali nás, povedal som si, že náš set musí mať koncept a pointu. Koncept bol „História hip-hopu na vinyle“ a pointa bola selfpromo Ponyhousu. Lenže ako urobiť selfpromo na gramcoch? Spravili sme si teda vlastný song a dali sme si ho vylisovať na skutočný vinyl!

vinyl ponyhouse

Homemade beat, jednoduchý text a chytľavý refrén sú nevyhnutnosť. A podľa slov kolegov z Digitasku sa im refrén naozaj usídlil v hlave ;) My im ďakujeme za ich parádny Boiler room a sme radi, že sme mohli prísť.

Celý set si môžete pozrieť tu, náš intergalakticky dobrý song začína v 1:23:00

 

27

brano profil.jpg

Braňo Macko

Creative Director

Predáva idey a kupuje tenisky. Pri každej novej výzve sa mu šialene rozbúcha klávesnica.

Skúsenosti zbieral v MUW Saatchi&Saatchi, Digita.sk a používal ich pre Red Bull, FouZoo, Zuno, Seditu a Telekom.

  • ­

    E-mail

    info@ponyhouse.sk

  • ­

    Adresa
    Ponyhouse s.r.o.
    Karpatské námestie 10
    831 06 Bratislava

  • ­

    Fakturačné údaje
    IBAN: SK4911000000002920900676
    IČO: 47102004
    IČ DPH: SK2023853370

Váš prehliadač je už zastaralý !

Aktualizujte si prosím Váš prehliadač, aby ste stránku videli korektne. Aktualizovať teraz

×